pengikut setia :)

Rabu, 2 Mac 2011

lastly..

happy nye dapat bukak blog ni setelah memerah otak untuk igt balik password nie.. actually mmg ta igt lg smpi skg, tp nsb bek laa ttbe bole bkk sbb da pna save emel ng pswd skli.. alhamdulillah laa. 

ok, aku baru je balik dari melepak. lepak? siapa lepak nie. ta men la. tak 'nice' la kann.. (fhm2 la ayt spe) 

3pm until 9pm
plaza alam sentral > sacc mall > pkns > puncak > kolej jasmine
tjuan utama NAK CUCI GAMBAR tok assignment photography tuu..
tp cari pye cari, last2 cuci kt pkns jugakk lahh..
ok lahh dari takde sbb kne submit esok kann

di sAcc MalL :
wowww! comel nyee awak
cam boyfriend saya lahh
nak boleh takk
stgh jam kt kedai tu
pilih dan pilih mne yg cantik utk 'dea'
then nampak laa choclate comel tuu
for you dear.. ngee :)

jangan marah, girlfriend awak ni mmg suke beli benda2 cute ni.. hee : D

one more thing, 
saya dah ade tripod
sukee sangat
my baby nikon dah ade kaki untuk berdiri lama laa
sayang awak tripod
walaupun awak pernah menjadi milik org len dlu
takpe, saya boleh jga awak bek2 cmne saya jga baby saya tu keyh

* sekarang masih confiused untuk buad photography assignment tu. gambar da cari, tp ta tau na huraikan ape. note2 lama sem satu dulu mne ntah hilang.. omg!! tolong laa saya!! *

Tiada ulasan:

Catat Ulasan