pengikut setia :)

Khamis, 17 Mac 2011

happy

aku dan dia dah berbaik semula. memang susah kan tpy tade yang lgy susa ble memaafkan org. cme sedikit sakit hati tu masih ada. tok kau perempuan yang annoying sangat tu, aku rasa tak payah la kau nak semakkan diri tu amek tahu lagi bout boyfriend aku tuh. takde kene mengena dgn life kau. kau dah ade bf pegi la jge dea tu baik-baik janganlah orang lain kebas cm kau buat orang. kat sny aku malas nak cakap sape salah or what. aku dah malas sbb makin aku ingat makin sakit hati aku ni weyh. better diam dari ingat benda bodoh tu. kau nak bahagia dgn sape tu terpulang pada kau. sayang aku kat kau tak pernah berubah. 

sometimes aku happy. sometimes tak. dun know la ape yang terjadi dalam hidup aku sekarang ni. harap2 la tade lgy sedih dan happy sepanjang masa.. amin~

for you mr qhushairy,
I LOVE YOU SO MUCH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan