pengikut setia :)

Isnin, 14 Mac 2011

wedding kaka

13th march 2011
my sister wedding
congrats along..
lepas ny da ta bole nak mengedik + gado2 ng kau lgy
sbb kau dah ade suami kan..
tgl lah aku ng kaka second aku ni single
mama ng ayah cakap nak skali kan aku ng dye
memang tak la, sbb aku TAK NAK share pelamin ng spe2..
haha.. kan bieyh??.. ngee :)



ok, meh aku cte suasana majlis tu.. woww!! sumpah seronok dan meriah gile. ramai gle tetamu sampai mama ta menang tangan layan dywg.. aku as photographer ta dpt nak tlg kaka bg2 gift kt tetamu. teringin nak jd pengapit kaka, tp ta dpt sbb aku dgn kamera aku je, so bg la org len gantikan tempat aku tu.. sokay, next time kott.. 

mula dengan malam ahad. means sabtu malam ahad la lau korang nak tau.. malam tu ada makan malam sikit campur dengan malam berinai. kaum adam pergi surau sebelah untuk bacaan yassin sementara kaka aku berinai dan berPHOTOSHOOT after berinai. malam tu jugak ade budak kompang ni, ntah spe aku ta kenal, mmg sje cri pasal ng aku. haish kau ni kan..! 










pagi ahad :
8:00am bertolak ke johor jaya utk majlis nikah.. sampai kaka still mekap dan cm biasa laa kan baju jubah yang cantik utk bernikah. dupp.. dapp.. siaakk jantung dea.. haha :)
9:00am majlis nikah kaka di surau al-faizin johor jaya.. ramai saudara mara yg hadir.. cme pengantin lelaki terlewat sbb atas2 urusan yg ta dpt dielakkan. alhamdulillah la berjalan lancar dgn skli lafaz..
lepas nikah, jamuan sedikit utk tetamu dan kaka pun sudah menjadi milik suaminya :')



 
2:00pm 
majlis persandingan.. bertemakan biru hitam.. comel gile :)
before pengantin lelaki masuk dan naik pelamin, ade acara 'tol'(korang paham tak) meh aku explain, tol ni cm saudara mara yg terdekat kene halang pengantin lelaki tu utk msk sbb before masuk kne laa bayar bg memeriahkan majlis tu. act aku pun ta bpe pasti sgt benda ni perlu ada or tak dlm majlis, tp mybe ikut suke je kott.. bg pengantin lelaki kecut perut sikit.. haha













my hubby.. 
thank you sbb sggup drive dr shah alam ke johor bahru semata2 utk saia
i love you <3



tengs amar, arip dan 'awak' datang jaybee.


ni yang aku paling happy. my beloved boyfriend.. mr qhushairy datang lahh.. haha.. act, aku ta tau langsung dea dtg sbb mse kt shah alam tu seboleh2 nye dea tanak dtg sbb family dea ta bg.. ok laa, aku pun ta la mengharap pun sbb aku phm mama dea cmne.. tp aku cbe pujuk dea tok dtg.. mmg mse tu sedih tahap cipan la kan, sbb mama nak sgt knl ng dea. tup2 ta jd dtg.. lastly kau datang jugak kan bie.. thank you so much!! juh2 kau datang sbb nak buad kejutan tok aku. sumpah. terharu gile. mekacih sayang..








 my beloved bestfriend for eva :)
my beloved hunny pun ada.. hada ng wanie. tengs lalinks :) korang sggup nek teksi semata-mata nak dtg wedding kakak aku. aku tau korang memang tak sempat sbb mse tu wanie nak balik kL, hada nak balik kampus, so sbb kaka aku yg kwin, korang dtg.. tengs again. rinduu laa :'D 


majlis tu selesai jam 5ptg. semua berjalan lancar.. alhamdulillah.

my family with my new abang ipar.. haha

kakak dah ada husband skg.. aku dah ade abg ipar.. haha :)

bie, kte ble lagy?? haha.. kumpul duit banyak2 tau.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan