pengikut setia :)

Sabtu, 26 Mac 2011

shawl

modul?? erk.. kacau weekend aku laah benda alah ni. kenapa tak buad hari lain je.. haish = =' dah la tak dpt balik jb sbb benda ni. rugi tau tak? i miss you barney :') haha. actually memang aku busan gle siang tadi. nak buad biografi memang sumpah tak buad lah kan. buad sikit je pstu nak hantar selasa dpn. mtv 90%da siap. tengs syakir.. nty aku belanja kau makan ukeyh! hee..kampus aku hari ni ng esok ade hari usahawan bla..bla.. smthng like that la.. so, aku takla berabis duit beli shawl sgt sbb ta byk yg cantik.. ups! terjujur pulak..sorry :)..so, lepas dari merayap ke fkulti iS tu, aq terus bukak youtube tgk cara pkai shawl terbaru. actually taklah baru sgt sbb aku yg ta reti, that's why lah aku ckp baru bg aku.. wee :) esok aku nak pakai cara shawl baru tok ke modul.. wait and see yah.. insyaallah jadi la benda yg aku baru na belajar ni..


aku jadikan yuna sbgai mentor aku. sukee tgk gaya tudung dye. comel :) 
wish me luck !!

1 ulasan: