pengikut setia :)

Ahad, 27 Mac 2011

idea ku bukan aku

korang tau tak idea klip video tok assignment aku tu mana aku dapat? copy paste? memang takk lah kan. 1st aku nak buad lagu yuna sebab aku sukee sgt ng yuna. dea mmg berbakat dan de rupa. pstu ttbe boleh stuck benda yg aku nak buad ni. aku rasa cm takde idea dlm mtv nty. ok, berhenti. tinggalkan sekejap. lepas seminggu lebih, aku jalan-jalan kat satu tempat ni. then terdengar laa lagu 'ku bukan aku-tilu'. tak tau la famous ke tak lagu ni, tp aku pernah dga la. aku dengar lagu tu then nampak sorang perempuan tengah buad something kat gelang dea. (gelang kott sbb aku ta sure 'benda' tu gelang sbb aku cme nampak kt tgan dea je) dia main tarik2 then putuskan benda tu. cm orang frust pun ade gk.. lepas dia putuskan benda tu dea de call someone. aku tak amek port la spe sbb taknak menyibuk la kan.. so, pas dea letak fon, dea terus buang gelang tu then dea teruskan jln.. aku yakin ng pmpuan ni kuat laupun dah kne typu or break up ng bf dea.. :) kat situu lah idea aku datang.. so, aku pun shoot klip vdeo ku bukan aku by tilu.. terima kasih ok perempuan yg aku tak sempat kenal tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan