pengikut setia :)

Isnin, 21 Februari 2011

tEnsiOn tauu takK!

ta faham kenapa masih ada benda tu lagy
cukup la ape yg dh kte lalui DULU
aku tak kan pernah ulangi lgy
aku dah bahagia
happy
gembira
knp kau muncul tnp diundang?
knp kau hadir tnp disedari?
kenapa kau ggu kawan aku?
kenapa kenapa kenapa
jawab lahh!
susah ke?
kau nak tunggu aku
jangan buang masa kau dengan semua ni
aku ta harapkan ape dan ape ntah lagi bg kau harapan
aku perlukan dea
dea perlukan aku
ta perlu kau ggu hidup aku lgy
aku bahagia dgn dea
kau tau bahagia kan
semua org inginkan kebahagian
termasuk aku

untuk kau. aku mintak maaf sebab aku ta dapat penuhi pemintaan kau. aku ta suka dipaksa dan aku takan pernah buad semua tu. aku gembira tanpa kau.
bukaklah hati kau tok terima perempuan len.

eyqa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan