pengikut setia :)

Rabu, 16 Februari 2011

bangau oh bangau

alhamdulillah akhirnya team action2cut tok mtv berjaya disiapkan dengan sebaiknya berkat usaha semua team. skg ni tgl mtv individual yg aku pun ta plan ppe ni. haha.. aku suke buad kje last minute kan. yes. semua org akan cakap benda yg sama sbb satu ape pun aku ta buad tok mtv ny.. 

buad masa skg ni, mtv tu sdg di edit oleh senior2 ktwg part6. terima kasih yup senior kuh :D haha

if da siap nty, aku upload kt sny uke. mekacih :)


action2 cut PrODUCTioN
bangau oh bangau




p/s : disebalik tabir action2cut bole tgk kt fb aku keyh :)



actually aku mmg tga tade mood skg dan pada waktu ni..kul bpe ek, 1:35 pm kott waktu m'sia. rasa nak mencarut je kat semua orang yg dekat ng aku. tpi cm gile la kan, mencarut ta tentu pasal, mmg aku ni tahap gila meroyan la kan. buat kau, aku mmg geram teramat sangat kat kau. ta perlulah tanya kenapa sbb kau sendiri tau atau kau sendiri ta kesah da ng aku. terpulanglah. terima kasih daun keladi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan