pengikut setia :)

Rabu, 2 Februari 2011

johor bahru =.='

aku ta tau ape yang ingin dibicarakan
happy chinesse new year
rabbit sangat cumel pd taon ni

aku kat johor bahru
dari hari selasa sampai sabtu
oleh kerana satu assignment aku tertinggal di bilik
aku terpaksa balik awal

tapi hampeh sangat
sejak aku balik
baru autobiography je yang aku buad
reserch writing lgsung aku ta sentuh
ape lagi bel
plus plus lah hafazan
kenapa kenapa kenapa
aku jadi begini
ohh tidak!!
hari perkahwinan kakak sulung aku semakin hampir
bertambah rumah yang di penuhi cousin
memang tak buad la kan kerja tu semua
habis lah aku
sabtu semakin hampir
kalau ta siap meranalahh ahad malam tu
terpaksa berjaga
kalau tak pun overnite buad assgnmnt ni
boleh tak tade bde yang menyusahkan ni
aku nak cuti la !!
bukan na buad kerja ni semua
boleh gila jadinya
haha :)

cool buad sementara
kerana sedang menikmati cool blog chocolate
haha.. funny kan??
smbl melihat 'bakal abang ipar' mengecat rumah
rumah baru..
cantik.
macam malas pulak nak balik shah alam =.='
mesti ramai mengamuk nanti..
haha.

1 ulasan: