pengikut setia :)

Selasa, 1 Februari 2011

mid term plus barney comel

hai. buad korang yg rajin update blog tu..
happy chinesse new year !!
dan selamat bercuti yup kawan kawan
mid term kan
mmg nmpk sekejap tapi sangat berharga
so, hrgailah cuti anda
haha(mengarut sekejap)
ta cantik kan blog aku??
haha. tade mase la na edit bagai
simple suda
asalkan senang baca sudah cukup
ok. terima kasih

barney
haiwan peliharaan saya yang paling saya sayang
sangat cumel
betina. na cari pasangan? cari lah saya. haha
dye adalah seekor rabbit yang senang di jaga
maksud aku kat sni dy sangat jinak
so, tade masalah bile na jge dy
cbe korang bayangkan
if korang tga tension psl assignment yg berlambak2 tu
then korang tengok bde yg korang sayang
confirm dah tak tension kan??
cm tu la jugak aku pandang dan main ng barney ni
sumpah. ta pernah tension
if byk sangat pun kje
saya tetap happy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan