pengikut setia :)

Khamis, 27 Januari 2011

kepala oh kepala

aku masih ta faham. kenapa haruss sama? perlu ke? wajib ke? sejujur2 nya aku sangat meluat. sbb kau seperti mr qhushairy aku. bukan aku jeles,, (memang langsung tak) tapi atas sebab2 kisah silam aku geram + + sakit haty yang teramat sangat. bukan aku untuk melupakan semuanya. mungkin tidak seperti org lain mudah untuk memaafkan dan melupakan, tidak bagi aku. maaf? sedangkan nabi maafkan umatnya kan. memang aku sudah pun maafkan ape yg pernah dia buad. tapi untuk aku lupakan, memang tak. sorry sgt2. pengalaman mengajar aku kehidupan. tak ade pengalaman, aku masih berkhayal dalam dunia aku. 

mood yang tak stabil. 

happy sebab barney di sisi. 

bad news. mybe aku tak balik jb.. saya homesick laa..bg saya balik laa.. hurm.. kenapa haruss ade assignment.. ohh tidakk!! awak ta bole mengeluh laa!! wake up and chill. mtv kann.. so, buad yg terbaik utk markah tu. bukan sikit tau! aku serabot. memikirkan benda ni :

mtv-individual

song?
talent?
location?
shoot?
krew?
editing?

semua sedang bermain di dalam kepala hotakk yang da cm ape ni =.='

'na berjaya, kene bersusah dahulu kann'
i will do it !!

love.
eyqa qhushairy 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan