pengikut setia :)

Selasa, 4 Januari 2011

satu dua tiga!!

lama ta update blog kan.. aku tatau la ape yg dibuzy kan. sejak duk rumah tingkat 2 ni, line bb ni cam siput. mybe siput lagi laju dari kau broadband. haha(gelak sorang2) btw, aku duk serumah dgn 3 org yg sme cm dlu n 2 lg dr rumah lain. sorang akaun dan sorang lagi ta silap aku senior degree.. yeah! at least aku bkn sorang je yg teka kan..cm dlu.. semuanya ok lah. kelas, cm biasa pagi pagi buta bangun sbb dah tade kls yg kosong, smue full kan, pstu awal pkul 8. fuhh! seb bek tingkat 2 je..

sangat teruja. haha. kenapa? seminggu dua kali kelas gabung. skrin dan teater :) haha. buad bodo sudaa..

hairan. pelik. kenapa ek?? dah nak msuk 3 hari aku mulakan kelas sperti biasa, tapi aku hairan sgt sbb ta nampak budak writing ng management.. manakah korang pergi? 

minggu pertama, ok lahh.. dah ade assingmnt laupun stakt briefing je..ade peningkatan dan mulakan langkah utk maju kehadapan. jangan toleh kebelakang.

terima kasih buad mR. qhushairy sbb support n oweyz be mA side.. 

plan na tuka kos oM(office managemnt) sbb skrin cm ta bole bawak,,but, ta buad ppe keputusan lagi.. haish! pening.. sayang na tinggalkan skrin..dunia filem! omg.. help me.. dalam dilema sekarang.

aku ta happy sgt sem ni, atas sbb2 tertentu yg aku rasa aku mmg takan pecaya langsung. ta fhm kan. forget it ukeyh! haha... (gila kjap)

love, eyqa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan