pengikut setia :)

Isnin, 10 Januari 2011

selipar punya hal

baru semester dua bermula. tapi dah ade hal kann. memang buad aku na marah je kan. ok, just a simple problem. selipar hilang. normal kan? tapi masih ade lagi ke sekarang dan perempuan pun curi selipar? memang tak munasabah tapi benda da jadi. takdir. mule aku perasan bde tu tade mse na g makan malam. puas aku cari, tapi ta jumpe. shit la spe yang curi tu. haha! selipar yg biasa2 je kott kau na curi. g la curi barang yg UP skit. hadoi~taste budak2 btol. btw, baru semalam aku da jumpe penganti yang hilang. tapi ta serupa :'( agak sentap kat situ.. tape laa,, buad sementara je kann.. 

minggu kedua pada semester dua. suam suam kuku. assgnmt yg banyak mmg da biasa. so, kne buad dgn lebih awal. supaya ta kelam kabut cm dlu.. :)

aku ta tau na membebel ape dah. mmg tade mood sgt la kan na update blog skg. tga buad autobiography ayah agi ni.. chow.

skrin,
eyqa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan