pengikut setia :)

Rabu, 12 Januari 2011

jatuh cinta??





huh! jeles laa.. 
faham jeles tak??
haha.. sungguh jeles tgk orang men gitar..
lembutnye jari jemari korang
ajar aku boleh?
mama na gitar laa
haish~
macam2 la aku ni. mengada giler.. mintak mcm2 kan..
tapi..
dah jatuh cinta dengan gitar ni
ok, sejujurnya memang da lama minat gitar mse part 1 dulu
sebab tengok classmate alee ng jeycobs men gitar
lagi la kembar aku pun pandai men gitar
fuhh!
memang nakk jugak laa
tapi sumpah ta reti langsung
ade sape2 volunter na tolong ajar kan ta?
aku ta laa pandai kan
cuma na belajar je lah
cam best giler bile de gitar, sempoi habisss
ok, dah bosan dengan keyboard
tu je music yg aku bole bawak
cume da lama ta praktis
confirm jari da lembab



hai
nikon d3100 tersayang
1st boyfriend la weh
haha mampu tak?
dah lama ta guna kau kan
lepas vacation kt sarawak, aku da lupekan kau
kesian kat kau
ok, lepas ni, aku gunakan kau sepenuhnya ye sayang
sbb na buad music video tok assingmnt en faizul yg hensem lagi kacak
haha
tapi maaflah baby, bukan tangan aku yg akan menggunakan awak
tp dy bole bagi kasih sayang cm mana aku bagi kat kau ok
dah2
jangan merajuk
nanti gambar jadi ta cantik
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan