pengikut setia :)

Sabtu, 22 Januari 2011

tak pernah

happy happy happy
sangat la kan
sape yg ta happy if dye da jumpe ng family bf sendiri kan
ok, firstly memang sumpah nervous gile
dan tade la sampai carut bagai
cuma kuatkan hati untuk jumpa mama ng ayah dye..+ + daniel sekali
actually ta plan pun benda ni
ni semua kebetulan
sebab dye memang na amek barang kat uma dy 
so, ape salahnya kan
simpan laa nervous2 yang ade tuh supaya ta kantoi
haha

dy org pertama bawak aku jumpe family
sebab aku memang ta sure na g jmp family bf org b4 nie
pada aku, tapaya kott na bawak jumpa family sbb 'kite ni bukan na serius pun kann'
so, aku rasa masa ni kann sesuai aku fikir benda ni semua
19 tahun bukan muda lagi
bukan masa nak main je
nak kejar cita-cita tu opkoss la kann
tapi ta lah cita je, mesti ade someone d sisi kann
itulah kehidupan
lumrah manusia



thanks again :)
love. eyqaqhushairy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan