pengikut setia :)

Rabu, 9 Jun 2010

sedih nyee;'(

sedih siaaaa.. nk twu ta, aku kne tinggalkn smue kesayangan aku tuh. bilik tidur tempat aku duk cari ilham, katil pink aku, dapur, bilik air, bilik mama, ruang tamu, smuee tu la aku kne tglkn. plg aku ta bole sgt2 bile aku jauh ng mama.. uwh, tidaaak!!! sygg nye nk tglkn mama laa. dlu mse at hostel ta dew laa lame2, smgu skli, family dtg. waa, nk cmtuu gk. tp kali ni aku jauh dari mereka. aku dihantar ke shah alam. sungguh kejam smue nie. tp, tok mse dpn aku, kne jugak laa meringankan kaki yang berat nie. laptop nie pun aku tglkn. ble dew mse2, aku on9 di sana oke. arrh!! cm nak ngis jew laa. spe fhm aku skg nie.. smue support aku g uitm tu. mmg laa sbb tuu universiti.,susa org nk msk sne. nie ble aku dh dpt, aku ta nk g lak. ye mama, eyqa pegi tok tunaikan harapan korang smue oke. dpt genggam segulung ijazah ble kuo nnti. insyaALLAH.. 

to kawan2 aku yg kat jaybee nie, maafkn aku oke lw dew tersalah silap dgn korang smue. smue pelik kan aku dpt ipta. aku pun pelik. haha. ta pe laa, aku akn gunekan kepelik an aku tuu tok berjaya. [mengarut suda].. 

26 jun.. tinggalkn johor bahru... going to uitm shah alam.. dip tek kreatif & artistik [seni layar]..adiosS;))

love you,
eyqa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan