pengikut setia :)

Ahad, 13 Jun 2010

bff aku terhebad!!


rinduu nye ng makcik berdua nie.. ble mau dating sme2 huh..
ta sbar nk tunggu rabu nanti,
kite keluar bertiga..
mstii besst knn??
 tersangat2 laa rndu dekat mereka berdua nie..
nty masing2 dh sambung study, cmne la nk spent time cmnie kn??
tgu sampai cuti sem, baru laa ktew kuo cmni ag laa..
2minggu lagi aku akan tinggalkan jb nie..
tp ape pun ta prepare lagi..
barang2 je dh beli,,
medical check up ta uat ag,,
x-ray pun sme,,
macam2 ta buat. cm ta ready lowh..
tp kne gak pgi for my FUTURE laa
kt skula dlu belajar bout OFFICE MANAGEMENT
nanti dh kat uitm tuu amek SENI LAYAR 
len kn??ta dew kne mengena langsung ng subjek yg aku amek tuu
tp ta sla kn lw kte try dlu..
ne twu bole bawak,,ta laa menyesal.
cube dlu, baru complain..
haha,excited aku kat subjek yg ade kne mengena ng kamera nie..
wish me luck for my study..
belajar!! fokus!!
tuu yang parents aku nk.
boyfiee,, ta dew mase nak cari kat kampus nanti kott..haha..
ckup laa alip sorang je..
hee;)
 
tuu je kot yg aku nk typing malam nie. that's all.. story lain, akan menyusul kemudian. tq;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan