pengikut setia :)

Khamis, 17 Jun 2010

hangout again;)

gumbira nyee.. semalam teramat la buzy sampai ta sempat nak update blog nie. fuhh!!penat tersangat la weh. lepas balik hangout wif my beshfwen tuh terus lepax ta ingat dunia. wakaka. dah tuu my sis hari nie nak pergi perak for holiday!! nak ikut!! haha, tapi ta dpt sbb dy pgi ng kawan2 kje dia..how dare you. lau gi perak, dapat la aku jumpe my sayang kat sne. rnduu kat dye sangat.. lagi seminggu aku kat jb nie. lepas nie, aku dah ta nak pk pasal orang di jb lagi except my family & my bff only..no more! bole tension siaa.. 

1st thing yang aku buat after jumpe bff aku kat cs tuu, pe lagi,,hug,,hug dan hug.. waa,,rnduu diorang sangat2. plan nak tengok movie same2, tapi gile arh, ramai dak2 laa bai at cs tuh. terbatal la niat kami nk tengok movie, then duduk seat cpl tuh.. duduk 3 orang buat onah. gempak gile.. tp ta jadi sbb hari tuh hari rabu. so, fhm2 jelaa..

makan icecream sme2,
lepax sme2,,
smue sme2,,
waa,, rnduu diorang bile aku dh tinggalkan jb nanti..;'(




mereka buah hati sye
pengarang jantung saye,,
hero sye,,
dan paling penting mereka,,
SAHABAT SAMPAI MATI SYE;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan