pengikut setia :)

Selasa, 22 Jun 2010

proud of you


auww,,  christiano ronaldo menang gol yg ke 6.. haha,,gile bola btul.. act, aku ta mnt langsung ng bola tuu.. pls laa.. tuu sgt laa membuang mase nak kejar bola yang kecik bagai nak ape tuh. haha;)) btw, bkn ta suke tapi ade laa kisah tersendiri yang menyebabkan aku bencii gilee at bola tuh. ade ke patut, mse aku form2 seingat aku, mse tuh bola tu tkena at kepala aku mase aku nak g makmal science.. celaka punyee budak,, hahha.. kan ta psl2 dpt celaka free.. siott je an tendang bola kena kepala aku ni. so, finally aku sangat ta puas hati sme itu budak.. nak je aku sekel2 kepala dia tuh. nasib baik aku ta tawu spe yang buat. lau ta, kau mmg ta selamat budak. hahah;))

tp,, after christiano ronaldo main bola tok portugal,,auw2,,suke gile sbb dy handsome and smart la siott tuu pasal la aku minat team dy. lagi2 lah semalam, dy lawan ng korea utara,, haha, 7-0 laa wei, mmg menang besaa.. i proud of you laa c.ronaldo.. ;)) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan