pengikut setia :)

Jumaat, 25 Jun 2010

mao tinggalkan mereka yg dsygi

haih! manyak sedih woo hari nie. feel aku?? ta excited pun cam orang len?? ta de pasaan dh ke aku nie?? act, aku sedih siaa bub berjauhan ng family aku nie.. tercampak at shah alam ue, macam mne mao idup. uwh,,tuhan! kuatkan larh aku ya tuhan!! aku ni lemah tersangat2 la wei kalau orang yang aku sayang ta de di cc aku.. family aku, bff aku.. berjauhan dari mereka,, uwh,,derita..derita.. hopefully, at sana nanti, dapat la aku kawan sebaik hada & wanie. bukan nak cakap ape, aku nie memang sombong gile if aku ta kenal orang tuh. lantak la kau nk cakap pe. yg penting aku ta ggu idup kau. tp hada dh pesan ng aku, buang sikap bodo+stupid[haha,sme je] tu!! tp, cmne doe, memang aku bukan friendly. but,, i try d best for my friend.

now, aku di nilai negeri sembilan rumah paksu aku. dye dh byk tolong aku bde2 ipta nie. tgk2 an cos aku laa, sbb aku mls dan mls tok uat smue tuh..haha,, TERIMA KASIH laa paksu sbb susa2 tok ank sdra paksu nie..;))

malam ni, ade bola,,bola dan bola. brazil lawan portugal.. rase2 spe menang? of course laa portugal and christiano ronaldo juara,, walaweh,,auww,,handsome loww.. haha,, 

lastly,  SAYA AKAN BUAT SEBAIK MUNGKIN UNTUK BANGGA KAN IBU DAN AYAH SAYA DI SANA NANTI..INSYAALLAH.. study,,study,,study!!

*esok daftar di UiTM Shah Alam..pray of me;)) i love you;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan