pengikut setia :)

Khamis, 17 Jun 2010

diana..

haih.. kusot laa cmnie.. ny for someone yang bernama diana. gurlfiee kepada nazrin tuh. ny nk buat pengumuman penting nie. dengar ye kawan2.. [macam nak umumkan raye pulak]. haha. sorry to his gf bout picture tuu oke. aku ta maksud pape pun weh. yes! memang dlu aku admire dye dan tuu cume story lame pun. now, aku ng dye cukup la setakat mem. ta lebeyh, ta kurang. ingat aku ta ada keje pe nak ggu boyfiee orang. if bf aku pun orang ggu spe nak diam. yup. aku faham pe yang kau rase tu diana. tu pasal laa aku ta nak panjang2 an cerita nie. pada aku, cukup laa aku ta ggu dye lagi, asalkan kau bole maafkan dye owrite. ta kesah laa if kau nak marah2 aku. tapi marah depan aku la ek. jangan marah2 or cakap belakang tw. i hate BACKSTABBER.. btw, aku ta de nyee nak rosakkan korang pye relation nie. ingat aku nie pempuan ape. ta dew keje aku nak buat something stupid tuu. sorry again for sala faham tuu k. aku ta de pape dengan u'r boyfriend si nazrin. FULLSTOP!

lau masih ta puas hati bole contact eyqa,,not fika..hee;) 0137674029

Tiada ulasan:

Catat Ulasan