pengikut setia :)

Jumaat, 17 Disember 2010

tag dari orang untuk korang;)

from : zyma senpai :) tengs kaka..hee

Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
lappy. nikon. handphone. 

Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
johor bahru. tempat asal aku laa.. tema ala2 arab. haha! berangan!

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
sure. confirm. gedik kan..haha:)

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
seumur hidup sehingga nafas yang terakhir. insyaallah.

Dimana korang selalu berjumpa kekasih korang?
kt puncak perdana shah alam la. haha

Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
jarang beli majalah. sllu rembad kaka punye je. haha. remaja kott

Apakah nama penuh korang?
nur atiqah binti mohd razak. ikut ic.

Antara mak dan ayah korang,yang mana korang lebih mesra?
mak. sebab mak faham aku dari ayah. tp dua2 aku rasa mesra kott

Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang.
noor hisyam bin abd rashid bersama wife dy. :)
arwah nenek aku ng makngah aku. boleh tak aku jumpa dyowg?? tgu turn aku je:')

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
ble keadaan terdesak. lau kt kolej de mesin basuh, aku akan pegi laupun jauh. haha

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
mekkah bersama keluarga
paris
korea

Pilih salah satu,peluk atau cium?
erkk.. soalan ape ni. haha. 

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?
1. sporting
2. baik hati
3. matured
*waa,, da puji dea laa..*

5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
laptop. 
nikon.
pendrive
kasut
gelang coklat yg someone bagi.

Lagu yang paling korang suka dan selalu dengar
just the way you are
speak now
mine
justin bieber song

Bila tarikh lahir korang dan dekat mana korang sambut tahun lepas?
hari ni. lapan belas december.
tahun lepas sambut kat rumah bersama keluarga tersayang.

tag kepada kawan kawan :)

fatin shahira (faa)
alee isa
zana 
shiro
mia amirah
hada rusly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan