pengikut setia :)

Rabu, 8 Disember 2010

suka happy gembira

sumpah. aku happy dengan hidup aku sekarang. kenapa ek? selama ni aku ta happy ke? nta la. banyak perkara yang bole buad aku sedih menyesal dan rasa na marah je. so, bttr lupekan semua tu dan mulekan hidup baru. pertama aku na tengs buad kawan baik aku tu. sanggup juh2 datang uma aku sbb kaka aku tunang. hargai sangat:') tapi amat la mendukakan hari khamis, plan na berholiday same2 di tunda. ta tau la ditunda hari apa. insyaallah kali ni berjayalah fwenship day kita ok kawankawan. second kes, to my sweet candy. dialah gulagula hati saia sekarang<3 <3 auww! u oweyz be my side sayang. awak faham saia macam mana kan. saia ta kesah ape orang na ckp pasal kita, tp saia ttp sayangkan awak. yes! sure. confirm. terima kasih sbb sudi hadir memenuhi ruang hidup saia. 3rd, rakan rakan seperjuangan. mereka terhebadd dikalangan2 orang yang hebat! ta saba na balik shah alam jumpe korang. alee,, bole kissing2 kan. haha:) uke.disini adelah kesedihan sikit. baru dapat tau pasal kolej. alhamdulillah. aku dapat duk sne dan hari2 bole tgk gula hati tuh..haha. bukan tu yang na ckp, tp sedih pasal ta dapat sebilik ng faa. ta dapat serumah dengan akak yang paling aku syg kt puncak. kak imah.. btw, hidup ini ade yang best ade yg ta best kan. so, be a matured person la eyqa! kau da besa! ta saba na lapan belas.. sape ta suke lapan belas kan.. da bule lepas masuk clubin! (sengal). oke, ble da lapan belas, perangai pun haruss la berubah. ok. itu je yang dapat diulas. sambung post seterusnya. terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan