pengikut setia :)

Rabu, 29 Disember 2010

selamat tinggal johor bahru

pejam celik, pejam celik dah nak abis kan taon 2010 ni. ade yang manis dan ade yg pahit. yang pahit tu akn aku telan dan yg manis akan aku jdkan kenangan :) ouch! terharu tak?? haha. oke, act taon ni aku naakkk sangat coundown bersama awek2 tersayang. haha. siapakah? besties aku la semestinya. haha. ok, tapi harapan aku ta tcapai sbb aku kne balik shah alam terlebih awal. kenapa ek. sbb aku tanak balik sbtu or ahad, takut2 kalau pejabat tu ta bukak, so susa la kan na dftar kolej. na ikutkan hati, tanak balik shah alam, sbb da senang duk uma. makan tido online jalan. hari2 cmtu. spe tanak kan. haha, mengemukkan diri dirumah tercinta :) tapi demi mencapai cita2 dan masa depan juga membanggakan harapan ayah dan mama, aku kene truskan dip aku yg baru sem2 ni. insyaallah ~

taon ni aku dapat kolej yg rendah. haha.best! 3do8, tingkat 2 je. jeless tak korang? sbb sem 1 tu aku da penat menguruskan lemak2 yg ado! maklumlah, tingkat 4 kan. so, next year, tingkat 2, bole pegi awal la kan kelas:) cakap pasal azam, azam yg aku nak sgt adelah pegi kelas dan ta de ponteng2 lagi! haha! sgt menyesal sbb aku suka ponteng kelas sampai menjejaskan pointer aku :( sorry lecturer. 

esok aku na balik shah alam dah, sorry buad kwn2 kt jb lau aku de sala ng korang k. aku ni pun manusia biasa yg ta lari dr melakukan sala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan