pengikut setia :)

Rabu, 1 Disember 2010

cinta monyet??ade ke??

semua orang na cite pasal cinta monyet kan? haha.. ok lah, hari ini aku na jugak cite pasal cintan cintun dulu dulu.. na tergelak bila ingat balik.. 
cerita yang aku nak cerita ni tak ada kene mengena dengan yang hidup mahupun yang mati *

bermula daripada tingkatan 1. aku bersekolah dekat johor jaya 2. satu tahun je aku sekolah kat situ. hidup aku ni sering bertukar tukar sekolah. dulu seingat aku, time form 1 aku ta suke kawan ng sorang dua orang. kalau bole, semua orang aku nak kawan. kira satu sekolah tu la. haha.. poyo tak?? aku, zarith, ieda, shaniz, farhan, hidayat, syazmeer ni kira sekepala laa.. mana pegi, mesti bersama. ieda sorang je bkn dari kls kami, yg len mmg stu kls. kawan ta kira kelas kan.. dulu, kiteorang bukan la macam budak baik2 sangat. gi kelas,, baca buku, belajar ape semua. aku, zarith, shaniz la selalu ponteng kelas. kalau kelas busan, ramai2 blah.. tp yg 3 laki tu rajin skit la tak ikut perangai kitorang.. haha.. baik la sgt.. bila time puasa je, ramai ponteng puasa.. g kat belakang blok, makan ape yang ade. tp best sebab sekali pun tak pernah kantoi.. 

adelah satu hari ni. biaselaa budak2 kan.. mana duk diam.. kiteorang suka lepak2 time rehat.. time rehat kne keluar kelas, tp kiteorang,, lepak dalam kelas ramai ramai.. masa tu budak cina cintan cintun dalam tu.. eyurw,,faham2 sendiri la.. bru form1 kot dah berani. mase form1 jugak la aku pengawas. pengawas tapi perangai cam ape kan.. siapa suruh lantik aku, kan aku ni jenis tak makan saman..haha:) banyak kali kot aku langar itu, langar ini. nasib baik ta kne buang sekolah. berani buad berani tanggung la kan.. dlu kiteorang memang suka member ng member masing2.. tapi, sumpah mase tu aku ta suka langsung dengan laki. bukan ape, laki ni hanya menyusahkan hidup aku je. so, tak de mereka, ta mati kan?? tp ta lama pun.. sengal beb. cmne laa bole jadi cmni.. ok, adelah salah sorang dari member ktwg, meluahkan isi hati dy kat aku.. haha.. kelakar gile time tuh. aku yang mase tu ta tau pape biar je bende tu berlalu tanpa memberi ape2 respon. kesian kat kau. bila ditanya kenapa dia suka kat aku, jwpan dy sbb aku ni lain.. ape pelik sgt ke aku ni? gile kot kau.. orang lain tak cakap pun macam tu. kau sorang je ckp cmtuu.. haha;) bersungguh2 kot siap bagi surat, belanja aku makan time rehat. tapi, kenapa semua orang tak perasan? pandai kau sorok dari diorang kan??kalau tak, nak je aku malukan ko ng budak2 lain.. so, sbb aku tak kesah dengan dia, aku buad tatau je laa.. buad macam tak tau ape.. tapi, sbb dia bersungguh, dia cakap lagi bende ni. time tu aku na pindah. naik form 2.. aku ta fikir pun aku akan pindah sbb bde ni kebetulan. kawan kawan semua salahkan aku. haish~ korang tak kan faham kan.. aku pun. haha:) so, masa aku amek surat ape ntah kat sekolah tu, tok pindah,, dia datang. dia cakap ape yang pernah dia gtw aku dulu. tp sorry la ye awak, pintu hati ni belum terbuka untuk orang yang bernama lelaki. lagipun kita masih mude kan na bercintan cintun.. haha.. sumpah. memang lawak bila ingat balik. kejam ke aku? lagi satu, dia ni anak kepada kwn baik ayah aku. main gile kan.. kantoii sengal la ng ayah aku nty.. end~



ieda. shaniz. zarith
sayang mereka sangat2.. muahmuah:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan