pengikut setia :)

Ahad, 3 April 2011

johor bahru

beberapa hari lepas. macam-macam dah jd. demam masa balik jaybee pstu masalah dan masalah. takpe lah, tu semua kan ujian. Allah sentiasa bersama kte kan. wuu :D aku happy sgt sbb aku ng dea dah okay. taknak dah bermasam muka gadogado ni. penat lah. tak kesah la sape yg salah yg penting semua dah berehh! haha. 

sekarang ni masalah aku susah nak tidur malam? dah 2 malam aku tak tidur. kenapa ntah ek. tak rasa ngtuk langsung. ni lepas aku teman housemate aku stay up pstu malam2 lepas tu aku mmg dah byse. bukan aku tak pernah overnite, tp lepas tu oke je aku tidur malam. argghh!! sape2 bole tolong stle an benda ni. aku dah semakin lemah sbb tak cukup tidur. pastu pening-pening cm nak pengsan. T__________T

malam aku balik tu aku lepak ng mama ng kaka. lepak bukan sembarangan ukeyh! haha. berjalan malam dengan mereka. terima kasih mama <3

 city square johor bahru <3




 sista :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan