pengikut setia :)

Selasa, 19 April 2011

final ouh final

hye. guys. ok sekarang semua bdk" kampus ni tga demam nak final  = =' cuakk kot. kitorang bukan cuak final tu sbb paper cuma CTU ng BEL kan, so relaxx ouh.. cehh! sumpah poyo. act, kelas aku ng budak TEKA lain abis awal. kira seminggu awl dr budak akaun ng iS lar.. tp ktwg kne g induk sbb ade minggu karyawan. cewaah! macam laa aku pegi. walaupun takde kelas, tp assignmnt tapaya nak cakap lah kan. sumpah berlambak". paling gila susah research writing. macam nak amek master kot subjek tuh. bukan aku salahkan sape" tp lecturer tu mamang ajar cm nak tanak. aku tak faham ape la kan. ok fine fine. kalau ditanya pasal lect manimaran tuh, confirm semua budak teka kenal. sebab kenal ng subjek dea yang susah nak mampuss.. (sorry) tu baru assgnmnt yg pertama, tambah lg assignmnt sound and image. kne buad shot by shot gila byk la kan. 1038 shot kene discription. gila weh 2malam aku tak tidur gara" bersengkang mata buad benda ni.. (btul tak ayat tu) aku ng group aku hantar lambat sbb by emel kan, so korang faham la besa tak beza saiz tu even da kecik an tahap dewa pun still besa.. 

paling best  gila kentang bila assignment research writing tu postpone sampai khamis ni. thank you so much laa manimaran kesayangan semua orang! haha. oke lah dari aku tak buad langsung. mati kunk kene repeat next sem..

brpe ari lepas, aku tak igt ari ape, aku overnite ng boyfriend aku ni. sbb tujuan utama nak buad assignment ue. so, lepak lah kt mcd. lepak" satu kje pun tak buad. ok baik kan aku. bukan nak bagi alasan, tp time tu mmg tade mood nak buad shot by shot sbb cte pisau cukur yg ktwg nak buad tok group cm haraaamm.. so, tutup then lepak je ng dia semalaman. tengs dear. i loveeee youuu :)

one a million


nah! hameek kau gedebuk!! ngee.. comel kan gambar " yg aku snap ni sayang.. i loveee youu tau"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan