pengikut setia :)

Jumaat, 1 April 2011

hurt

kadang-kadang apa yg kita buad tak semestinya orang tu suke
kadang-kadang apa yg kita ckp ta smestinya org tu faham

aku tak tahu la ape yang ingin aku cakap sekarang ni. haish "________" actually mood dalam keadaan tak stabil. ouh, jangan biarkan haty ni dilukai lgy. please______.  kalau tak suke bgtau awl, jgn biarkan perbuatan kau, makan dri. perlu ke lepaskan orang itu kalau kita sayang? kau sayang aku. aku sayang kau. let me go or let you go. tak mungkin. sbb aku masih perlukan kau dalam hidup aku. supaya hidup aku lebih berwarna warni. kan? 

better diam dan berhati batu.

itu lebih baik. kerana dengan diam, semua tak jd. orang lain tak marah. aku jugak tak fikir bukan-bukan. itu lebih bagus kan.. tapi aku akan jadi seorang yg takde perasaan lgsg. perlukah semua ni? aku malas fikirkan masalah yang sedang berserabut dalam kepala ni. biarkan benda ni berlalu dengan semua ni. adakah aku redha kalau keputusan yg aku ambil ni betul? aku tak fikir semasak-masaknya. tolong abaikan =_______=' 

aku memang mudah mengambil jalan mudah dalam masa yang singkat dan tak fikir ape2 lgy dah. itulah aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan