pengikut setia :)

Ahad, 14 November 2010

iloveyou capital T

awak! saya rindukan awak.. auw!! gedik siaa... lantak la kan, ni blog aku, korang peduli ape. haha.. 
ok, post aku kali ni na cakap terima kasih for someone yg byk bekorban tok aku. thank you so much!! dia tu siapa? cube la tengok dekat fb tu aku in relationship with??? HAHA. ya atau tak, aku pun da cpl dgn dia. pasal c dia yg boleh dikenali sbgai remp?? itu hanya lah kisah lama dan jodoh kami tak panjang. na buad cmne kan, lau da ta sehaluan, better ni jelah jalan terakhir. ups! bkn dia aku na cte.. sekarang ni aku da pun bg hati aku yang paling berharga ni kat dia. dia sorang je. sbb dia pun da bg hati dia kat aku(alamak! jiwang siaa) ish! actually aku rasa ni la cpl aku paling havoc, peramah and funny. dia banyak da buad aku menjadi seorang yang tabah! auch! tengs yurp. dye jugak sllu ade if aku sedih or happy=) hope sampai bile2 awak tetap begini keyh! awak tetap awak tau! special bout him? oke go!!

dia sangat happy
suke buad orang ketawa
ta pernah cover ~i loikee
peramah dan kaya ngun senyuman =)
suka jalan
suka makan sama macam saia
baik hati
ta sombong
ada lesung pipit d sebelah kiri pp dy=)
suke tolong orang espclly mem dy..(i know laa)
suke main game CS (pe bde nta nme dy)
suka g tasik sbb tu tmpt 1st ktwg jmp
suka sangat g kedai 'top man'
dia akan diam ble dy sakit =(
ta suke marah2
sangat cool dan manis mcam gulagula
*dan banyak lagi menarik pada dia yg da buadkan aq jtuh cintan ng dy nie*


tarraaaa!!!
winkwink~


awak,,
saia sayang awak <3
muhammad tajul qhushairy bin hamzah..

love,
eyqa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan