pengikut setia :)

Rabu, 3 November 2010

happy

fuhh! best gile!! yeah! sape ta suke bile final exam suda abish..ngee=) laupun last paper td introduction to film and televisyen sangat la menguji minda, tp telah aku harungi.. cewaah! haha.. pagi td, ade presentation vsual art. mampuss.. aku benci gilaa sbb dah la kelas pagi, pastu aku ta study sgt la kan. tulaa, ni sbb mlm td aku feeling sgt la kan ng smue ni. mls na ckp lg. biarla berlalu. lepas je presentation abish. memang lega la kan. buad abstrak byk2 kertas semata2 na dptkan hasil yang terbaex dr ladang.. wah! ayat aku.. so, sambung pulakk paper tengah ari tu. na g exam, berdebar2 siak. sampai bilik dewan exam, gila la. aku ta perasan aku pakai selipar.. wtf! haha..aku peduli ape. ng muka ta besalah, trus masuk tanpa pedulikan ape owg tu ckp. who care?? agak biadap la..haha.. so, aku terus dduk. seb bek org tu ta membebel. memang aku ta de mood time tu. aku lupe la weh nak pakai kasut, tak kan la nak patah balik. sumpah. aku malas. haha.. 

lepas 2jam..
yeah, aku keluar dengan bangganya..
actually, keluar sbb ta tahan sejuk.. bkn yakin aku dapat jawab semua..
so, keluar jelaa..
dr aku menahan sejuk dan diam terkelu kat situu..

so, all my final exam dis semester has finish.. besttt gile! haha.. pstu lepak makan2 ng classmate.. lepak gazebo, teman faa antar buku at ptar, g jalan dengan bdk sewel, pstuu balik rumah. malam tu aku sedih sgt sbb tgk faa g.. omg! sumpah sedih woo.. aku pun ta twu. cm berat kot na tglkan kau maceek! aku twu, kau na sgt g trip tu, tp aku ta pkse. sbb aku risau sgt kot. semua risaukan korang. hope, korang oke kt sne..jge dri baik2 k sygs! 
serius, memang berat kot na tglkan uitm shah alam ni tok 2 bulan. even 2 bulan pun aku rasa cm dua tahun. of course akn rnduu kat semua orang termasuk c dia. urm,, dan aku takut tok menghadapi semester 2.. tp paling kelakar bila junior aku nanti seumur dgn aku.. haha.. 

part ni paling best! malam. tga syok2 lepak ng fara n alee,,ttbe c dia muncul. wah! 'ta mampu laa' (ayt zaf) haha. dia bru balik dr sunway. so, borak2 kt gazebo sampai pak guard lalu. sibukk  la weh paceek tua..haha.. tp ta sda pun dh kul 12 lbh kot time tu..ngee=) dia bg something. choclate toblerone, black & white choclate with teddy bear and rosses.. sweet gila..!! tengs you<3



thank you<3
...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan