pengikut setia :)

Selasa, 12 Oktober 2010

penceroboh gergasi

sumpah benggang gile pagi ni. oke, cerita bermula dari sni..

aku ng faa tidur kt blk cm biasa. actually malam ni faa lepak uma aku n then ktwg tdo la sme2.. tibe2 pagi tu tgl lah aku berdua ng dia. mybe akk2 IS ng bdk akaun ni g kelas kott.. then sampai la pada waktu dan jam yang menunjukkan pukul 9 pagi. uma aku dimasukki penceroboh gergasi. haha. tup..tup..dh ada kat bilik aku. nta mcm mana dia masuk aku pun ta tau. mybe pintu depan ta kunci kot. haish.(dengan nada mengeluh) aku mencelikkan mata dengan agak berat ntah berapa kilo beratnye.. bangun2 je terus kene marah. marah kenapa aku turunkan tilam tu..



 WHAT THE HELL laa..bkn tilam tu najis pun. and ktwg dh bwk turun, ktwg naikknlah balik.bising2 apehal..haha.. ta abis2 saman.. and c penceroboh gergasi tu pun mula lah membebel. OMG! aku malas nak dengar. aku nak tidur la makcik. dan bg memuaskan hati dia, aku pun juz uat laa pe yg dia nak.. puas hati kau?? datang uma aku ta bagi salam, tibe2 trus serang aku. faa yg hanye menjadi tetamu aku dh joint bde ni.. 

nak saman??saman la..igat aku heran..haha..

1 ulasan:

  1. biasalah tu eyqa...
    C PENCEROBOH tu suka tengok kita haru-biru...

    BalasPadam