pengikut setia :)

Isnin, 23 Ogos 2010

webcam

hye dear, lalink, sayang & whatever laa..
malam2 yg sunyi sepi dirumah yg berbilik 2b15 ni aku nk shre sikit gmbr tbru dr KAMI.. haha,,spe kami.. bdk2 kls aku laa.. actually td de group disscusion kt ptar, (library) so, dr bowink2 uat kje, so snap la pic kt webcam lappy masing2.. haha.. hari ni ta npk c sepet tuu lar.. weh! kau kmne laa?? puas dok tgu kau, then ta muncul2. hopefully esk dpt la tgk kau. siapakah dy? haha, btw, jgn sla sgke pulakk.. igt aku dh de boyfiee aku duk mgtl ng laki len kt U ni. no larhh. juz fwen je.. dy fwen yg gile sporting ng aku. tp dy bdk management.. haa!! lau knl. p la cari.. ta kn jmpe kott sbb aku sowg je yg pgl dy dgn nme yg owg len ta pna twu! haha! 





ok, nme dy zhafir, tengs kt dia sbb promote blog aku..haha.. now, aku nk promote blog dy lak ea kwn2,, lau rjin, jd laa followers dy,, 
zhafirJUSTzhafir.blogspot.com
dy classmate aku slah stu yg sporting bgai nk gile..
hehe;))

arrh!! teringat pulakk esk de kls BEL 120..
macam siputt.. mls laa doe.. 
but, kne uat jgk.. oke now suda stle essay psl pollution tuu. dh tuu hafazan.. dh hfl 3/4 surah je.. aduuh!! npe laa aku ni suda mls yup.. haha..
 dlu sgt2 ske dgn bde2 hafal ni. now, suda mls.. mengongg larh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan