pengikut setia :)

Rabu, 28 Julai 2010

1st month;)

26 july 10.. ohhh,,ta terasa langsung dh sebulan aku ta balik jaybee.. missh my family a bigger!!! bangang tul laa siaa ta dpt balik. hari2 ade je aktiviti. expclly dk2 TEKA yg ta pna free,, paling geramm teramat sgt2 pagi2 buta swo kawat kesatria. hey!! i want to sleep la dol!! dun disturb me! haha,, sumpah, lau aku ckp cmtuu cnfm kne fired![buang kolej]. btw, kesatria ni wajib masuk 1st sem. so, tpkse laa msuk even benci gile ng kawat2 nie. housemate aku baru je keluar. laupun ta bpe knl sgt, terasaa sunyi uma ktowg.. so, tgl dk diploma cme 2 owg laa!huh! what's going on!! smue dk2 digree.. cme aku ng wanie jelaa dk diploma dlm uma kami tuu. soo,,bored..jgn ckp laa,bdk akaun mmg study gile bapak dr aku. haha.. due malam aku ng dk2 netball len g SAF[sukan antara fakulti] kat induk.. haha, 1st ue,, klah laa,2nd round mng. tengs god;) lepas nie kawat tok teka pulakk.. ouh, trgt kak nilam yg comel ue..hee;)) sbln aku duk sni, dh terasa dh mcm2, but i oweyz remember my parents, sis and also my beloved fwen. i miss them a lott!!!

*going to clz pn lina*

*SAF[sukan antara fakulti]-NETBALL

1 ulasan: